Feliz Dia del Amigo

20 07 2010

To znaczy:, Szczęśliwego Dnia Przyjaciela!

Dostałam dziś kilka takich życzeń z Argentyny. Dziś świętują tam Dzień Przyjaciela. Zatem, po argentyńsku, szczerze, i z besos i z abrasos… wszystkim moim Przyjaciołom – tym Bliskim,  Najbliższym, Dalszym, Zagubionym, Zaniedbanym, Kochanym, Przypadkowym, Nieoczekiwanym, Sprawdzonym, no i też Nowym-Blogowym ;-). Tym, z którymi koty drę, a potem – i tak ich kocham, Temu któremu trzasnęłam raz drzwiami, przed nosem w hotelu u Kwakrów i pół naga wyleciałam na meksykańską ulicę (żeby ochłonąć po sprzeczce na tematy, a jakże- ściśle metafizyczne;-), Tej, z którą największą kłótnię zaliczyłam na temat… Marii Magdaleny, Tym, którzy są uparcie i mimo wszystko, albo byli kiedyś i znowu wrócą, meteorom, gwiazdkom jasnym i dobrym, Ludziom, których spotkałam w podróży, którzy świecili jasnym światłem, tym, co oświetla drogę.

A przede wszystkim tym, co znoszą mnie i moje odpały na codzień, choć wiem-łatwo wcale nie mają.

Dziękuję i : FELIZ DIA DEL AMIGOS!!!!!!!!

Działania

Information

One response

1 08 2010
suputoniku-no-koibito

My, indywidua, co to nasze orbity Los skrzyżował z Twoją (nie sposób tego przecenić) – dziękujemy!
Kwiatek w realu, jak się spotkamy :-)

Skomentuj

