Łza na rzęsie mi się trzęsie

21 01 2011

Czym ja zasłużyłam sobie na takich Przyjaciół?Krzysiek zaprojektowal menu, Darek wymyśla logo biura podróży, Bobas zrobi skład, Tomek wydrukuje, Ciuchcia pobiegnie z ulotkami na Targi Turystyczne i przetłumaczy na języki obce,  Bożenka pisze do mnie: Będę Twoim prywatnym agentem, itd, itp. jeszcze ktoś – coś… Rany! Czy ja śnię?Mowię im: Ludzie, ale ja nie mam kasy! Kapitału początkowego nie ma. No nie.To nic. Ale buziaka możesz dać, co nie?  – słyszę.

A więc ten świat nie jest aż tak zły, jak widzi to mój Admin?

Kiedy zapytałam  Go, czy zna kogoś, kto może zrobić mi stronę internetową – powiedział: Za darmo? Nie, kochana, tak to nie ma.A właśnie że Ambasador Boliwii mi zrobi stronę! (Ambasadorze, potwierdź!!!) – no może nie za darmo, ale po cenach – jak mam nadzieję – boliwijskich :-), a nie europejskich.

Tak. Startujemy z Biurem Podroży.  Niebawem. Patchwork to jest, zszywanie, kręcenie dealów różnych, pociąganie za sznureczki czy też ciągniecie kilku srok za ogon. A ja mam już.. kolejne pomysły!

DZIĘKUJĘ wszystkim, którzy mi pomagają i dobrze życzą. JESTEŚCIE KOCHANI!!!!

Samolot startuje za kilka godzin. Wracamy do Kolumbii, Szakiry i… bloga! Chrzan, grzybki, chleb, kiełbasa, smalec – już zapakowane. Polską wódkę kupię na lotnisku. Gumowe kości i smycz dla Szakiry, buty górskie dla Endera, małpa pluszowa dla Laydys, cienie do powiek dla Marilin, torcik wedlowski dla Tiny, śpioszki z myszką dla dziecka w brzuchu Dilsy,… Patelnia do naleśników, łyżka do masła, lampka oliwna czy jak to się tam nazywa?, komplet noży, dwa abażury, kolorowa makatka z Boliwii, wielkie torbiszcza bazylii i oregano. Dwie walizy, jedna torba podróżna.

Jaka szkoda, że do walizek nie mogę wsadzić: Mamy, Taty, Tomka, Ciuchci, Darka, Admina, Kalinki, Siostry, kota i paru innych.

Naprawdę – szkoda.

Działania

Information

One response

21 01 2011
Ambasador Bolski w Poliwii

Musimy dogadać szczegóły, ale stronka będzie.

Skomentuj

